Настоящие дипломы бакалавриата Казановка. Практик в области здравоохранения и социальной работы по вопросам психического здоровья и разнообразия на рабочем месте - это еще одна специализированная сертификация, которая может быть использована как для сотрудников, так и для менеджеров. Настоящие http://diploma-edu.com/kupit-diplom-kolledzha/ дипломы бакалавриата Казановка. Это трехлетний курс сертификации, который можно пройти за один год или один цикл обучения. Варианты карьеры медсестры. Гибкие часы - Некоторые программы в области здравоохранения и социальной работы предлагают гибкие часы работы, которые могут варьироваться от 8 утра до 5 вечера ежедневно или от 3 до 6 часовых смен. Это позволяет сотрудникам работать в своем собственном темпе и достаточно часто, чтобы сохранить полный рабочий график. Однако программы в области здравоохранения и социальной работы, скорее всего, потребуют большого опыта работы на более сложных должностях, таких как ассистент в кабинете врача или сертифицированный медбрат с http://diploma-edu.com/kupit-diplom-bakalavra/ дипломом. Многодисциплинарный микроанализ - Многодисциплинарный микроанализ является сутью карьеры медсестры. Микроаналитик специализируется в очень конкретной области, к которой он/она имеет лишь косвенное отношение в силу своего образования. Специализация медсестры с мультидисмикроскопическим охватом вряд ли будет связана с другой специальностью. Уход и семейные обязанности. Больницы и медицинские учреждения переживают пандемию. Во время пандемии люди не смогут работать, иметь детей или заботиться о стареющих родственниках. Многие люди не смогут работать или не смогут позаботиться о себе. В эти трудные времена полезно иметь план, как вы будете заботиться о своей семье в трудные времена. Если вы работаете в медицинских учреждениях, у вас может быть доступ к плану, называемому планом Medicare или планом Medicaid. Эти планы помогают вам управлять своими расходами и обеспечивать свою семью в трудные времена. При наличии хорошего плана помощь для вашей семьи часто может быть получена, когда вы нуждаетесь в помощи. В трудные времена вы часто будете рады, что у вас есть семья. Резюме. Ваш диплом должен демонстрировать все навыки и знания, которые вы приобрели за годы работы. Оно должно выходить за рамки основных сведений, таких как количество лет опыта работы, и показывать, как вы развивались как личность за время работы. В резюме также следует указать, как вы планируете использовать эти навыки на работе и в новой должности. Хороший способ сделать это - записать навыки, которые вы хотите использовать на новой должности, а затем проверить себя, можно ли их применить. Посещайте ярмарки вакансий и ищите работу. Ярмарки вакансий - это прекрасная возможность для людей с дипломом узнать о возможностях трудоустройства и подать заявление о приеме на работу. Вы можете найти множество ярмарок вакансий в своем районе, и многие из них бесплатны. Некоторые ярмарки вакансий требуют, чтобы вы подписали заявление о том, что вы прочитали и поняли правила и положения, регулирующие место проведения мероприятия. Вы также можете подписать заявление о том, что вернетесь на это место и подпишете его в будущем, если посетите ярмарку вакансий. Посещайте мероприятия по подбору персонала и просите о собеседовании. Еще один способ получить интервью - посещать рекрутинговые мероприятия. Эти мероприятия проводятся не только для сотрудников, но и для менеджеров и будущих менеджеров. На большинстве таких мероприятий вы можете попросить о собеседовании, а после собеседования вернуться туда, чтобы убедиться, что человек, с которым вы беседовали, действительно подходит для этой работы. Подайте заявление о приеме на работу лично или по телефону. Вы также можете искать работу за пределами Соединенных Штатов, посещая ярмарки вакансий или лично общаясь с работодателями. Вы также можете позвонить и поговорить с работодателями в вашем регионе и узнать, заинтересованы ли они в том, чтобы принять вас на работу.

Teaching EFL/ESL Reading: A Task Based Approach

  • Coursera
  • Free Online Course (Audit)
  • English
  • Paid Certificate Available
  • 6 weeks long, 27 hours worth of material

Overview

This course explores ways of teaching reading skills in English as Second and Foreign Language (ESL/EFL) using a task-based approach. You will be introduced to the concept of task and the key principles of task-based language teaching (TBLT) and learning. TBLT uses communicative tasks as the key unit for creating language learning activities. You will also examine the role of reading in real-life and in second and foreign language teaching and current thinking about the interface between TBLT and second language reading. You will explore how TBLT and teaching second language reading can be successfully integrated in practice through analysing task-based reading materials. The course culminates in creating task-based materials for teaching reading in your own language teaching contexts.

After completing the course, you will be able to:
1. Explain the main components and tenets of a task-based approach to teaching language;
2. Explain the main issues involved in teaching reading;
3. Illustrate connections between TBLT approaches and the teaching of reading;
4. Integrate tasks into your own teaching;
5. Identify reading texts that are suitable for the construction of tasks; and 6. Construct reading tasks and sequences for use in your own classroom.

Syllabus

Introduction to the Course

— Welcome to ‘Teaching EFL/ESL Reading: A Task Based Approach!’.

What is Task-based Language Teaching (TBLT)?

— Welcome to module 1! In this module we will be looking at some key concepts and issues that surround the role of tasks in second language learning and teaching. First, we will define what we mean by the notion of task. Then, we will consider different task types and the role of tasks in the syllabus. We will also discuss the rationale for using tasks in second language teaching, and how task-based lessons and sequences are typically organized. The module ends with an interview with Dr. Nick Andon from Kings’ College London, who is an international expert on task-based language teaching.

What is Reading and What Does It Involve?

— Welcome to module 2! In this module we examine reading from a number of angles. We start by examining the cognitive element of reading. The second angle we examine reading from is reading as a communicative activity, and its links with communicative language teaching. We then look at reading as a strategic activity, and at the links between reading and background knowledge, and look at the way in which background knowledge is needed in order to understand three specific texts. We end by discussing ways of developing reading fluency.

Teaching Reading in the Second Language Classroom

— Welcome to module 3! In this module we will be thinking about the ways in which we teach reading in the foreign and second language classroom. We start by comparing the ways in which we read outside the classroom and the ways in which we ask our learners to reading in the classroom. We think about principles for reading in the communicative language classroom and about the implications of these principles. We go on to consider the three-phase reading lesson and look closely at an example of such a lesson, and then look at other ways in which we can construct reading lessons, focusing on the way in which we can incorporate tasks into such lessons. We end with an interview with Prof. Cathie Wallace, who talks about her research into reading classrooms.

Focus on Language in the Reading Lesson

— Welcome to module 4! In this module we will be looking at how a focus on language, such as grammar and vocabulary, can be integrated into task-based reading sequences. First, we will consider some of the options available in terms of the stages of the task-based reading lesson. Next, we will look at each stage in more detail. We will discuss the usefulness of pre-teaching vocabulary. We will examine how a focus on language can be incorporated at the while-reading stage. In particular, we will review research on two textual modification techniques, glossing and textual input enhancement. We will also reflect on ways of selecting linguistic features for language-focused work in the post-reading phase. The module ends with an interview with Dr. Parvaneh Tavakoli, a well-known researcher working on task-based language teaching.

Extensive Reading

— Welcome to module 5! In this module we move away from the intensive teaching of reading in the classroom to working with learners on extensive reading. We define extensive reading and look at the main principles of using extensive reading. We discuss the benefits of extensive reading programmes, as well as the way in which extensive reading can be linked to task based language teaching. We end with an interview with Dr. Sam Duncan in which she talks about her experience of running a reading circle with a group of adult literacy and ESOL learners.

Designing Reading Tasks

— Welcome to the last module on our MOOC. In this module we will focus on the way in which we can write materials: we will think about sources for texts, about finding suitable tasks for texts, and will practice write new tasks for texts that you have already read. We will end with two interviews: one with Caroline Herring, a teacher in London who talks about materials she wrote for her own learners, and the second with Prof. Pauline Foster, who talks about reading and reading tasks.

Taught by

Dr Amos Paran, Dr Andrea Révész and Dr Myrrh Domingo

Go to class

0 0 голос
Рейтинг статьи
Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x